The next step

 
den här bloggen börjar att dö ut känns de som.. fast å andra sidan så är de ju faktiskt ingen som läser min blogg längre tror jag :P
 
Nu är det mycke so har hänt sen jag skrev sist!
 
så här ligger det till: som jag skrev sist så flyttade kim ifrån norge, och det enda jag och anna gjorde vara att jobba, hem, äta, sova. och så drev dagarna förbi.. jag fick ledigt denna julen och fick åke hem till familjen, och de kändes väldigt bra då att få vara med dom. tidigare så kom jag aldrig bra överräns med mamma och pappa. men nu så börjar jag att komma närmare dom. jag tror att de kan vara så att nu när jag har vart ifrån ön i närmare 3år så börjar jag att uppskatta mer o mer att få komma hem till min familj.
så i vintras när kim åkte kände jag mig väldigt ensam, så då beslöt jag mig för att flytta hemm till gotland!
komma hem till gotland. så om 10 dagar så går flyttåget hem. mamma och pappa tar bilen hit och ska hjälpa mig att få hem alla mina saker, så ska jag bo i min gamla lägenhet. jobba på lindex igen.
nu kommer den stora haken, när kim kommer hem från asien så planerar vi nu att flytta ihop. MEN han flyttar bara till gotland om han kan få jobb där. så jag går nu runt med magont varje dag och hoppas så in i norde på att han ska få ett. får han INTE ett jobb på gotland så flyttar han inte till mig, vilket innebär att han oh jag måste ha distans över sommaren också. och det är det sista jag vill!!
 
jag känner att mitt huvud är all over the place just nu med massor av frågor som jag än inte har något svar på!
 
och jag lovar att jag återkommer med svar när jag själv har svar :)
 
massor med kramar från oslo hanna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0