Livet -Här och nu

ojojoj.. jag skrev här senast om att jag skulle börja bi bättre på att uppdatera. så gick de med den saken!

Nu så bor jag i min gammla lägenhet igen, målade om lite, la klickgolv och lite nya frächa grejer till badrummet. så lägenheten är riktigt mysig nu. MEN de mysigaste med lägenheten är ju att jag inte bor här ensam, äntligen sambo, med min älskling Kim!

sedan han kom hem från asien i slutet av april så har vi i stort sätt suttit ihop. Och det har varit helt underbart!! vi har bara njutit av tiden att få vara med varandra och vi är mer kära än någonsin. Vi har mestadels tagit det lugnt, legat hemma och kollat på serier. gått långa prommenader och lagat goda middagar. vi har även åkt runt och rest, spenderat ett par helger i Linköping. Dessutom så har vi vart i turkiet!

Nu så har sommaren kickat igång och vi har börjat att jobba igen. Jag jobbar på Lindex igen och det är toppen, älskar det stället, härliga kollegor och dagarna går så himla fort.
Kim fick jobb på båten, vilket var ju super bra! det enda är att det finns fördelar och nackdelar med att han jobbar på båten. fördelen är att han är ledig varannan vecka. nackdelen är att han jobbar varannan vecka, vilket betyder att vi inte kan träffas överhuvudtaget på en hel vecka, så de är lite segt..

men men vi kommer säkert att hinna med mycket mysigt i sommar!

när han kommer hem igen på tisdag så ska vi försöka att börja planera in hösten :)


Massor med kramar från Gotlands Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0