heart beat

Förra veckan så var jag och kim på öjn för att fira clara och johans kärlek för varandra. det var deras bröllop, så nu är min syster fru! och hon verkade lyckligare än någonsin. bröllopet i sig var mycket klassikt och elegant. så det var en mycket fin dag/kväll vi fick vara med om :)

nu den här helgen så var det annas tur (hon som jag bor med nu) att få åka hem, hon fyller år nu i veckan så hon ville hem till familjen och fira sig lite. så då var det min tur att få vara ensam hemma o lägenheten. hon åkte o onsdags och kommer hem imorgon kväll. så kim passade på att bo lite hos mig, så han bodde hos mig tors-söndag. vilket var super mysigt. vi båda jobbade, så när jag slöt kom han in i mötte upp mig på jobbet så gick vi hem till mig tillsammans. det är så otroligt mysigt att få passa på att vara med honom, vill kunna vara med han så mycket det bara går nu innan han först flyttar hem till sverige, vilket han gör sista oktober, och efter de 17dec så åker han till asien och lär vara där fram tills det är vår. så då kommer vi ju att vara utan varndra i ca ett halvår.. och tiden börjar att rinna väg, och snart står vi här och måste säga hejdå till varndra :( jag vet att om man ser på de långa livet som jag tror att vi kommer tillbringa ihop så är det bara en bråkdel, men här i nuet är det en envighet. andetagen känns tunga av bara tanken av att vara utan han i sån lång tid. med han är jag hel!
så det är tur att jag har anna här nu sen när jag inte få ha kim hos mig.
Han är mannen i mitt liv som alltid får mig att le, alltid får mig att må bra. och ser mig för den jag är. jag önskar att fler kunde få uppleva och känna den lyckan jag känner när jag är med honom eller tänker på honom.

snart är det dags för sängen, eller jag får väl förflytta mig från soffan till sängen, har ju trots allt bara legat på soffan i 12timmar idag :P
dags för ny jobbvecka, men som tur är är den bara 5dagar lång, sen är jag ledig hela helgen, känns lyxigt att få vara ledig en hel helg utan någon anldning :)

massor med kramar från oslo hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0