So far away

Helgen som var var jag för första gången någonsin sedan jag började på dollarosa långledig utan någon "speciell" anledning. Eller ifs så var det en ganska speciell anledning, min lilla (börjar bli stor) kusin emilia här på besök, vilket var super mysigt! vi truristade runt i byn, jag drog henne med på sevärdigheter, och hon tog kort. vi kosades oss ontligt med allt från gottri till lyx middag på resturang :)

Men igår så var det dagen jag länge har fruktat, men har vetat om att den här dagen skulle komma sedan dag 1.
Kim, min älskade kim flyttade hem till sverige. Det kändes förjävligt. att behövs skilas sig från det man älskar mest. hela dagen spelades den episoden upp i mitt huvud. vi stod nere vid operahuset en frostig solig morgon, ulrik står parkerad ett par meter bort. och jag drar mig till kim och brister ut i gråt, vi står där och kramas, håller om varandra så hårt det bara går i den fina höstsolen. det var som om att det var omöjligt att släppa taget, för den sekunden vi gjorde det visste vi båda att det var liksom slutet på en era, den tiden vi har haft ihop i oslo. vilket är hela 2012. och jag kunde inte sluta gråta. det sista han sa till mig innan vi släppta varandra och gick åt var sitt håll var :" jag älskar dig, vi kommer att klara det här!". sen gick jag. ville inte se han hoppa in i bilen och åka härifrån. Jag var ledsen hela dagen, grät av och till. många tycker säkert att jag är fånig med tanke på att vi ska ses igen den 23 nov. men det känns så otroligt långt bort just nu. även om vi bara i stort sätt bara har haft tid att ses på helgerna så vet jag att han inte har vart långt ifrån mig, men nu är han hemma i linköping, vilket är måååånga mil.
Så nu längtar jag bara efter att dom närmaste 6månaderna ska gå med en rusande fart så att vi kan flytta till gotland tillsammans, få ett riktigt liv ihop. gå och lägga oss i samma säng varje natt, och varje morgon få vakna upp bredvid varandra.
Det finns helt enkelt ingen som är så bra som han, kort och gott, han är bäst! och jag älskar han mer an vad jag kan bseskriva med ord!

Min önskan just nu är att dagarna ska vara fyllda med massa olika saker, jag tänker jobba på, träna, hitta på roliga saker så att tiden flyger iväg snabbt så att jag vaknar upp en dag och att det är helt plötsligt den 23 nov!

Här är en låt som vi har lyssnat mycket på tillsammans, och en låt som jag känner med väldigt mycket nu.


Massor med kramar från oslo hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0