Spotlight

I torsdags så va jag med i en hårmodevisning. vilket var super kul. veckan innan så hade frisörskolan som hade visningen klippt och stylat ocg färgat mitt hår. så nu är de rött i en rockig page. vilket jag stor trivs i, lite kortare på ena sidan o lite diagonalt på andra sidan. väldigt jag :)
visningen va grym, dom sminka o fixa mig, fick ha på mig en sommig klänning och coola knallgula skor. finns en bild på oslo fashion week. com :)
http://www.oslofashionweek.com/category/blogs/

så jag fick känna mig som en modell för en dag :)

nu i helgen så har jag haft en mys helg med kim, bara han o jag. igår var vi på ikea o köpte en byrå till mig, så äntligen (1år senare) så börjar mitt rum att se lite hem trevligt ut.

jag vet att de enda jag babblar hela tiden om hur mysigt o bra jag har de me kim. men de e för att jag verkligen har de så himla bra med han. tok förälskat från tåran ända ut i håret! jag känner mig lyckligt lottad som får va med den här underbara lilla filuren.

denna vecka så står de på listan. jobb, jobb och jobb. och till helgen så blir de kim. så mycke mer än så här har de inte skett i livet.


massor med kramar från oslo hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0