När Kimmen är borta dansar Hanna på bordet

typ..

På helgerna spenderar oftast jag och kim tid med varandra. Men den här helgen så åkte han hem till linköping för att ha lite kul me sina polare. Jag skulle ändå också jobba under hela lördagen, så jag hade bara söndagen ledigt. Så jag tänkte att de skulle bli en lugn hemma kväll på lördagen. jag, gossip girl och en påse chips.
De va en fest jag va bjuden på, men hade ingen lust till att festa över huvudtaget. så berätta marlene att hon och hennes syster marianne skulle hitta på något och att jag var välkommen att följa med dom. Så när jag och marlene hade slutat så kom marianne och mötte upp oss, så gick vi till Dolly dimples och käka. Väldigt god pizza och efterätt. prisvärt och gott :) Sen efter det begav vi oss till oslo bowling och drog ett par serier disco bowling.
hehe jag var skit kass, förlora 2/3 serier vann 0/3 serier! men det spelade ingen roll, för vi hade hur kul som helst. efter det så kände jag och marlene att kvällen var ung, klockan var ju trots allt bara 21.30. Marianne var tvungen att åka hem. så ist bestämde jag och marlene oss för att gå till något ställe att ta något att dricka. till slut hitta vi ett mysigt ställe. jag tog en öl och marlene en alkoholfri öl. så vi satt där och sippa på våra öl och prata om allt mellan himmel och jord. och helt plötsligt var klockan 23.30, så då kände vi att vi hade fått ut mycket av dagen/kvällen.

Så jag fick en super mysig ute-på-stan-kväll med marlene. Det är det bästa med att ha en kristen vän, att man kan gå och ha en super kul kväll utan att behöva gå ut och supa skallen av sig.

Idag så ska jag passa på att städa, och vila. imorrn är det dags för en ny 6 dagars arbetsvecka. så fram till 29juli är det 6dagars veckor med jobba som gäller, och då må man passa på att vila upp sig på söndagarna!

Massor med kramar från oslo hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0