De är nu som livet är mitt!

Jag har fått en stund här på jorden, Och min längtan har fört mig hit
Det jag saknat och det jag fått

Det är ändå vägen jag valt, Min förtröstan långt bortom orden. Som har visat en liten bit, Av den himmel jag aldrig nått

Jag vill känna att jag lever
All den tid jag har
Ska jag leva som jag vill
Jag vill känna att jag lever
Veta att jag räcker till

Jag har aldrig glömt vem jag var, Jag har bara låtit det sova. Kanske hade jag inget val, Bara viljan att finnas kvar.

Jag vill leva lycklig för att jag är jag, Kunna vara stark och fri, Se hur natten går mot dag.
Jag är här och mitt liv är bara mitt, Och den himmel jag trodde fanns, Ska jag hitta där nånstans.


Jag har under de senaste året gått och tvekat på vem jag är, tappat lusten på mig och allt som har med mig och göra.. Men så fick jag nu ett jobb i en kristen klädbutik som jäg tänkte kunde vara värt en chans och se va de kan bli av de hela. Men nu känner jag mig lyckligt lottad över att jag fick komma till Dollarosa där jag har funnit en vän för livet, en fantastisk förebild på alla sätt och vis. Jag har funnit mig själv, och stärkt mig mer än vad jag någosin kunnat tro. Och även nu så har jag tydligen gjort ett sånt bra jobb på Dollarosa att jag jobbar under titeln Assisterande butikschef!
sitter nu och kollar på så som i himmelen, och så när helen sjöholm sjunger låten gabriellas sång så är det precis så jag tänker och känner nu. och framför allt raderna "Jag vill leva lycklig för att jag är jag, Kunna vara stark och fri, Se hur natten går mot dag.
Jag är här och mitt liv är bara mitt, Och den himmel jag trodde fanns, Ska jag hitta där nånstans!"

Och jag har hittat min himmel nu kan man nog säga. Fantastiskt jobb som jag har så mycket att lära mig av, en underbar kollega, och hela jag förutom jobbet är fyllt av zsa zsa zsu. Så hela jag är ett enda stort lyckorus, och de känns bara såå himla bra!


Jag vill känna att jag levt mitt liv


Massor med kramar från oslo hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0