Den som väntar på något gott!


Oj oj oj.. bloggen har varit som bortblåst här ett tag. är så mycke som händer i mitt liv just nu, och jag flyger på rosa moln :)

Jag känner verkligen att 2012 är året jag har väntat på, de här året kunde inte ha börjat bättre. Först så blev jag anstäld av dollarosa på riktigt, efter de så ringer elisabet som äger butiken och ber mig om att bli assisternade butikschef vilket jag med glädje tackade ja till :) sen så har jag ju mött världens finaste kille. En liten kim som får min värld att skina upp som ingen annan får. De bästa är att vi har samma dåliga humor, lika klumpiga båda två. så jag är så lycklig att jag inte kan beskriva de me ord ens. och två ord. Kär och lycklig! hihihi

idag så ska jag på uttak för höst collectionen för Nicowa med agneterna därifrån. Förra veckan var jag på uttak för Lauren Vidal och Sao paulo och de va skiiit kul, var typ inne i mitt lilla mode mekka. så nu laddar jag upp med kaffe och en stadig frukost för att samla på mig enrigi för dagen.

så de enda jag kan säga nu att livet är helt underbart. Har ett underbart jobb och en underbar kille!

Massor med kramar från oslo hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0