To Night We Are Young!

 
Kände att det var dags för litet inlägg just nu, i denna stund, i denna kväll. Ikväll är det sista natten som jag bor på Westye Egebergsgate, med demonen robert. Jag har inte kunnat sova eller äta ordentligt på flera månader pga av han. så det känns som en befrielse att äntligen få flytta ifrån detta helvete som jag har bott i!
 
Så tidigt imorgon bitti går det stora flyttlasset till min underbara vän Anna Mosell som jag nu kommer att få bli roomie med. Sen första gången jag mötte Anna så kände jag att de här va en go person, vi har stått varandra nära under hela vår oslo tid, vart där för den andra när den har behövt det. Vi är öppna mot varandra och kan snacka om allt, så jag har en väldigt stark känsla inför vår roomie tid :)
 
 
En annan kul som hänt på senaste var att jag och min Kim var på vår första lilla semeste ihop!
Vi flög till gotland, så fick han träffa min familj för första gången. Allt var super mysigt, vi var på stranden, badade, var på utfflykter, en av dem på fårö :) åt god mat hela veckan, grillat varje kväll! L Y X !
och efter ett par dagar på käre öjn åkte vi till hans hemstad Linköping. Och så var det min tur att få träffa hans familj, dom var också super mysiga. Första gången i Linköping för mig, så fick mig en lite sightsing av Kim.
 
Vi fick verkligen en super kooslig vecka med alla våra nära och kära. Och det komiska i det hela var att av alla dagar under sommaren som vi kunde åkt till gotland till, blev de helt oplanerat att vi firade vår halv årsdag tillsammans då. Vi har inte vart så mycke för att fira måndasdagar och sånt. men att få fira halvårsdagen tillsammans högt över molnen var ju inte helt fel ;)
 
Neeej nu msåte jag verkligen sova! Har ju en super lång dag framför mig imorgon, ska flytta från 8.30-15  jobba 15-20 och efter det får jag komma hem och slå mig till ro och ha fredagskos med mina nya roomies i min nya lägenhet :D
 
 
Så i och med detta inlägg säger jag adjö till westye egebergsgate 4c och tackar för mig.
 
massor med kramar från oslo hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0