Should we take the chance or just let it go..

jag vill vänta tills du fråga, och du fråga till slut. jag hörde sånger i mitt huvud men dom kom aldrig ut.

du ville prata här om dagen, och helt plötsligt blev de tyst.. du trodde säkert att jag hade hoppats på något som aldrig ska bli av, men jag har aldrig lyssnat på när du lovat, aldrig ställt några krav..

För jag kan inte skilja på vinna dig, och jag kan inte skilja på om jag vill va med dig, och jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig, och jag kan inte skilja på om jag vill skada dig.


Har kollat en massa greys anatomy nu dom senaste dagarna, de bästa me serien är hennes bra och visa ord. såg just nu avsnittet där hon avslutar de hela med att säga " here's the truth about the truth, it hurts, so we lie."

nej, nu ska jag se lite mer grey's!

Massor med kramar från oslo hanna.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Melissa Horn? Sjukt bra! :) Hoppas allt är bra med dig, kramar!

2011-09-22 @ 16:43:58
URL: http://mimmilia.blogg.se/
Postat av: julia

håller med, hon är sååå bra! Och gissa om man är glad över att man ska få se henne live i november :)

2011-09-23 @ 08:24:15
Postat av: H

åhh e så avis! :)

hon lyser upp höstmörkret på alla sett o vis!

2011-09-23 @ 20:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0