I can see claerly now..

..when the pain is gone!


De har vart tyst här ett tag nu, men dags att rycka upp sig lite, me bloggandet.

De har vart mycke som har hänt på senaste. mycke av allt. satt mig själv i nån konstig situation, som en spiral som jag inte kunde hitta ur, kom bara längre ner i den o till slut kunde jag inte hitta vägen tillbaka, enda utvägen var till slut att bara släppa taget om allt.
Men nu har jag hittat ett spår tillbaka upp igen. Älskar nystarter!
varje dag som jag vaknar idag så känns saker och ting bra igen. Jag har hopp, och tro om att allt kommer att bli bra nu. och som tur var är så e jag ju en jävligt envis person (okej, de e inte alltid bra, men i detta fallet så e de bra) jag har bestämt mig nu för att allt ska bli bra, jag vill och jag kan!

så Hej då till allt gamalt groll, Hej nya positiva Hanna som ska nå toppen :)

Massor med kramar från oslo hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0