Workingclasshero


Äntligen börjar jag att få lite struktur på livet!

Jobbar varje dag förutom på söndagarna, går o lägger mig mer i tid då för att orka med jobbdagen dagen efter.
Och den här veckan så hämta jag o ellen ut vårat "fri-kort-för-en-vecka" på world gym. Så igår efter jobbet så va vi på zumba och idag så körde vi hård träning i en timme på crosstrainern. ont över allt just nu. men jag gillar de!

Och så hade jag lite över energi (endorfiner) när jag kom hem, så tog mig en lång o skön varm dusch. efter de så började jag att rydda lite. tror ni att robert hjälpte till då? svar: nej!! blir sååå trött på att de alltid är jag som måste städa här hemma, annars så hade de sett ut som ett hell-hole.. han lova mig förra veckan på att han skulle bättra sig o bla bla blaaaa. jo visst eller hur.. men men.. nu så ska jag trycka i mig lite fler granny smith, dra på lite koslig bodybutter som jag fick av min fina mammut när jag va hemma sist. sen blire sängen, ska upp o tvätta imorrn bitti innan jag drar till jobbet. och efter jobbet så ska jag o ellen träna igen och avsluta fredagen me att basta ångbastu som dom har på relax avdelningen på gymmet :)

natti natti!

Massor med kramar från oslo hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0