The social (net)work

Jobbar som en galning nu vilket jag älskar, tiden bara springer iväg om dagrna, o de älskar jag!

Men de som blir problemet bakom de, är ju de att jag anstränger mig så mycke på jobbet och är så över social mot alla kunder för att kunna sälja så mycke som möjligt. och när jag kommer hem så känner jag mig bara trött och helt totalt osocial. ringer telefonen så blir de nästan att jag bara sitter o tittar på den.
knappt så att jag orkar att engagera mig i facebook, och jag som är världens facebook nörd!

så skönt att bara komma hem, lägga sig på soffan me nån serie o halv kolla på, små slumra lite..

o sen börjar de om me en nya arbetsdag. så de jag gör nu är sova-jobba-äta-sova. och så går cirkeln runt.

men jag klagar inte, jag tycker att de är skönt att när jag kommer hem till en tom lägenhet o kunna känna att jag har gjort ett bra jobb, och förtjänar att bara ligga o lata mig :)

Robert är hemma i sverige hela uken ut, så därför har jag lägenheten helt själv när jag kommer hem.

Så min busiga fredagkväll betod av: potatismos o sen lite godis, lite serier o sen slumra på soffan.
hehe Gött moooos ;)

men känner mig dock mer o mer nere o små ledsen över att jag inte kommer kunna komma hem i jul o fira den med familjen. okej att jag missa mammas fest som jag hade sett fram mot. men att inte fira julenn med familjen känns bara så overkligt.. så jag sitter nu o lyssnar på julmusik o kollar efter julstjärnor att hänga i fönstret sen..
ska köpa ljusen också som doftar pepparkakor..

well well, ha en kämpe hygglig helg!

Massa ma kramar från oslo hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0