Min tuuuuuumme!


Mitt fredags mys slöt med sönder bränd tumme..

Jaa som ni vet så e de enda som jag gör nu är att jobba. så självklart så har jag inte fått gått på helg än. så de vart hemma mys för mig ikväll, en fredag som denna.

Jag skulle göra lite varm choklad tänkte jag, och såklart så gör jag de i micron, tar för lång tid att göra de på spisen. hade koppen bara inne i mindre än en minut. och så när jag ska ta ut den så är den sååå kokhe att jag bränner sönder tummen, tappar koppen, så vart de choklad över hela köket.

så nu sitter jag iställe här med en påse is och svalkar ner tummen var 5 sek för de gör så förbannat ont!

önskar att min söta lilla mamma kunde va här nu o blåsa på min tumme och säga: " men de e ingen fara, de kommer att bli bra ska du se!"

Så hoppas att ni andra fick/har en bättre och mer lyckad fredagkväll än jag :)

massor med kramar från oslo hanna

Kommentarer
Postat av: pappa

hej på dig! varför har du inte hört av dig ang

mikaelas tele, jag har idag och lämnat över till Markus, jag tittade in i förrådet där låg många saker. hör av dig .pappa

2011-12-03 @ 21:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0