Klippan som jag alltid kan luta mig mot

är Fröken Ellen Berg!

de är så mycke jag och ellen har delat i våra liv. Kompisar, pojkvänner, flytta till ny stad och börja om på nytt. men framför allt så delar vi något som inte många andra gör. Vi har samma kroniska sjukdom. Är de något vi funderar på över den så pratar vi om de, dirkuterar om hur ont och jobbigt det kan vara att ta sitt blodsocker och sprutor. hur jävla psykiskt dåligt man kan må, och hur ledsen man kan vara över att just VI har fått den här jävla sjukdomen som vi aldrig kommer att kunna bli friska ifrån.. vi förstår allt de på ett sånt sätt som ingen annan kan förstå.

Och man brukar ju säga att de finns inget ont som inte har något gott med sig. ljuset i de hela är att jag inte behöver gå igenom all den här skiten själv. Min bästa vän kan jag dela detta med. Hon är min Soulmate.
Hade jag inte haft diabetes så hade vi antagligen inte vart så här bra vänner och haft en sån otrolig relation som vi har!

Så jag vill tacka min fina vän, min klippa i livet som jag alltid kan luta mig mot när jag behöver det.
TACK ELLEN BERG FÖR ATT DU FINNS I MITT LIV OCH LYSER UPP DET!

                        

                                                          Då-Nu-För Alltid


Massor med kramar från Oslo Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0