Dollarosa AS

Idag så börjar jag på mitt nya jobb!

Klädbutiken som jag börjar att jobba på heter Dollarosa. Familjeägt företag, så dom jobbar mycket med mersälj på ett snyggt och profisinellt sätt. Så jag ser fram mot att få lära mig mycke där :)

Deras tanke bakom det hela är att kvinnor i alla åldrar och storlekar ska kunna få en garderob som passar dem bäst, allt från vardags, till buissnes eller fest. Så jag tror att de här kommer att bli lärorikt och jätte kul!

drömmen för mig är ju att jobba med kläder, service och sälj. och nu så har jag funnit allt i ett, och dom valde MIG till denna tjänsten :)

jag börjar kl.15.00 idag men nu så ska jag ner och skriva kontrakt. IIIIHHH!


( vill ni se lite mer om butiken så gå in på : www.dollarosa.com)


Massor med kramar från oslo hanna.

Kommentarer
Postat av: emme

vad kul grattis till jobbet gummen

2011-11-04 @ 02:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0