Ready or not, here I come!


Idag är de sista dagen på gotland. vet ju inte än när jag kommer tillbaka..

De e så mycke blandade känslor jag känner inför min osloflytt. Jag har ju spenderat mycke tid där under detta året o när jag bodde i gbg så kändes de som om att de va de enda rätta att flytta till oslo. för de va där jag hade alla mina vänner o jag mådde bra där. men när man kommer tillbaka till gotland så blir man så bekväm, plus att man har bott hemma hos mamma o pappa o fått allt i stort sätt serverat på silverfat. så man känner sig ändå lite tveksam nu till att flytta till oslo nu. så långt bort. men egentligen är de inte så mycke längre bort än gbg heller..
men jag vet inte. de ska ju självklart bli kul och en upplevelse i sig, som sagt jag har ju väldigt många härliga vänner där.

så imorgon så går båten kl.07.00 från visby. anländer i sthlm centralstation kl.11.40 o ska sitta där o hänga tills 15,30 då tåget till oslo går. så e jag framme i oslo kl.21.35 så de e en lång resa.. men jag har ju fått lite mer vana me att bo på fastlandet nu o man har åkt lite me jobbet o så o till oslo då o då som tar lite tid.

Nej vet att jag låter lite neggo nu. men jag ser faktist fram mot detta o jag hoppas på att jag gör rätt val nu med att flytta dit:) o skulle de inte funka så vet jag ju de sen. man kan ju inte säga att de e ens grej om man inte testat de!

Kommer att sakna alla er här hemma, men mest av allt så kommer jag att sakan min lurviga lillebror som jag har spenderat mest tid me plus att han e den enda som man inte kan ha kontakt me o ringa till eller någe haha.

Massor med kramar från gotlands Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0