Just a small town girl..

..Livin' in a lonely world
She took the train going anywhere!

Nja, inte dirket anywhere, men oslo iaf:)

så nu sitter jag på tåget på väg till oslo, väntan på centralen i sthlm gick snabbare än väntat. Men min jätte väska va så stor att den inte ens fick plats i en av dom största boxarna som man kan låsa in  dom i. så jag fick släpa me mig den. men jag vägrade att sitta inne på centralen i 4timmar o glo, så jag släpade me mig mina väska o gick ut, hitta en står å eller nått som låg precis vid centralen. så satt där ute i ett par timmar o mös i solen. upptäckte när jag kom in i mörkret igen att jag hade fått en hel del färg på mina armar, o såg nästan bränd ut. men gött va de.
fick låna en bok av min moster. handlar om nån deckare som utspelar sig på gotland. mycket spännande, började att läsa den o svepte ett par kapitell ganska snabbt.

men nu sitter jag på tåget o tänkte njuta av spotify så länge jag har tillgång till internet så länge jag har de. sen kanske man ska läsa lite mer eller se nån film.

Massor med kramar från Oslo Hanna.

Kommentarer
Postat av: emma

uppdateeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....a?

2011-05-25 @ 05:28:40
URL: http://emmajb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0