O-Town

Hehhee har vart lite dött här ett tag.. man skulle kunna tro att jag har blivit uppäten av hemlösa hundar eller något, men så är icke fallet!
de e bara så att vi inte har något internet än hemma på westye egebergsgate.. men snart så lär de väl komma :)

Allt går hur bra som helst, lägenheten ligger hur centralt som helst, har massa goa vänner här, o fått jobb på en super mysig kaffe/tapasbar. så har blivit upplärd som barista o en enklare bartenderutbildning. jobbar 50/50 dag/kväll. trivs bäst me att jobba på kvällen eftersom att jag fortfarande är den nattuggla.. haha..

Har fått höra hemifrån att de e samma värme som de e i thailand. här känns de som om att de man bor nånstans nere i europa. Super varmt o kvavt o regnet bara öser ner.. hade en fin dag i lördags då vi låg i parken o sola o mös. fick en stakt känsla av ronny o ragges låt: "åhå de e sommar, de e varmt o folk i parken!"

Så nu om dagarna så är jag med vänner, myser av härliga oslo eller så jobbar jag. Har dessutom alltid gratis kaffe på jobbet, så brukar komma hit (sitter på jobbet nu) o ta mig en dagens kaffe, dagens kaffe för mig brukar vara en moccalatte eller vanlijlatte :) MIIIHII!

Kos på er alla!

Massa med kramar från Oslo Hanna.


Kommentarer
Postat av: emma

åh ÄNTLIGEN UPDATE! Jag har loggat in varje dag på din blogg och väntat haha :D

2011-06-09 @ 17:12:19
URL: http://emmajb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0