King of africa and I go crazzzzy!

nya favvo låten e helt klart KING OF AFRICA, dom har gjort om den gamla lejonkunglåten till party. men blir glad o vild när man hörd den!

Jag brukor ofta sitta me hörlurar o digga till min egen musik för att inte störa robert. men som dom flesta vet så kan jag ju inte sitta still när jag hör musik, så han har sagt att om man inte hade kännt mig så hade man kunnat tro att jag gå på nån form av droger hahha



Nu är de tvättardags här hemma innan man drar iväg för kvällens jobb. hoppas att de blir lite mer o göra ikväll :)

Massor med kramar från Oslo Hanna.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

YEEEEEEEEEEEEEY! :D kuuuung! min lååååt <3 <3

2011-06-26 @ 22:23:19
URL: http://linneaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0