Har nu snart europas fulaste legitimationsbild..

När man va i 13-14års åldern o skaffa sig sitt första legg så va man jätte nojjig över hur de skulle se ut, man stof framför spegeln i flera timmar innan för att sminka sig, o öva in rätt pose. o när man fick de o tyckte att de såg helt okej ut så va man ju ändå tvungen till att säga att man tyckte att man såg skit ful ut o ville inte visa upp de för nån bara för att sen till slut få höra " neeeej, men de va ju inte alls fult, du va ju skit snygg! haha då ska du se mitt, jag e skit ful på mitt, fast jag tänker inte visa de.."

Idag så va jag äntligen o skaffa mig ett norskt bankkonto här för snart så kommer första lönen att dimpa in :)
men i de här landet så har dom gjort så att man har sin legitimation på baksidan av sitt kort. tyckte att de kunde va behändigt så slapp man att släpa me sig sitt körkort över allt. de enda va att jag har inte haft tid/orkat tvätta håret på ett tag, så efter att jag hade sprungit runt halva stan i 30graders ångande värme så tog jag mitt kort. men jag känner som så, jag är inte längre 13år o bryr mig inte om va andra tycker om min bild. bilden är enbart till så att jag kan indetifiera mig. o jag kommer att se ut som hell. men va fan ;)

kommer att bli ett göy minne iallafall. mitt första norska legg ser man ut som en svettig gamal fralla på!             
                      

Massor me kramar från oslo hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0