Äntligen FRI

jobbade sex dagar förra veckan, me andra ord så hade jag bara en dag fri (ledig) o då hade jag dessutom jobbat till 3 på natten  3 dagar på raken, så då låg jag o sov halva dagen.
O nu i helgen har jag åxå jobbat kväll/natt, och nu så är jag fri i 2 dagar. så de är heeeelt underbart, för sen så jobbar jag 9dagar på raken! så idag så slappa jag hela dagen, va o luncha me anna på bagels and juice. sen så har jag bara legat på soffan o tittat på film.
Nu när vi har super snabbt internet här hemma så har jag äntligen lärt mig hur man laddar ner serier o filmer, o de går drit fort!
så nu har jag laddat ner hela sesång 4 av gossip girl, sex and the city the movie 2, harry potter deathly hollows part 1, black swan och inception. så va jag tvungen att ta en paus från allt mitt filmtittande haha.

i sommar så e jag ledig 5dagar på raken, berätta de för mamma. man de verkade inte vara så efterlängtat att man kommer hem o vill umgås me sin familj, så kanske de blir bäst så att jag skiter i att komma hem överhuvudtaget i sommar då.. well well.. som tur var så har jag iaf underbara vänner här som jag mer än gärna spenderar min lediga tid med!

massor med kramar från oslo hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0