Amfitryon

sitter pa jobbet o har inte ett smack att gora.. sa sitter pa jobbets norska dator som jag inte riktigt forstar mig pa hur man gor vanliga svenska bokstaver..

midsommar vart mysig. drack vin o gotta mig me linnea, anna o ellen. vi band kranser o dansa runt en orkede ist for midsommar stang eftersom att vi inte hade nan hahha.. men kul hade vi iaf, vilket faktist e de viktigate!

nu har vi axa lost varan internet fraga hemma i lagenheten, sa nu kan vi sitta vart vi vill i lagenheten utan nagra problem, wweeii

nee, nu langtar jag hem till lagenheten, bara slappa o kolla pa gossip girl som jag har laddat ner heeeelt sjalv, sa stolt over mig!

massar me kramar fran Oslo Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0