XOXO / Gossip Girl


Va ute o gick en kvälls promenad förut, behövde få komma ut och känna luften och känslan här i götet nu när jag har vart iväg i en veckan, en liten date me göteborgs gator liksom.
bara ut och gå dit fötterna bär en. genom haga, linné, och vips så va jag inne på hemmakväll och köpt den senaste sesongen med gossip girl!
som jag har längtat efter att få köpa den, och nu är den äntligen min hihihiih!

hämtade åxå ut mitt paket som jag fick av moster med familj i födelsedags present. Blev helt över lycklig över dom fina sakerna jag fick, värmeljus-stakar (kallar man dom de för de?) fleze pläd och en partygroda med rosa boa, allt va i temat rosa, även tuggummina jag fick va i rosa =)

så är nöjd me alla mina nya fina saker, så sitter nu och tittar på GG, myser med att tända ljusen och under pläden. och för att jag skulle få kvällen fulländad så köpte jag glass till som jag har vart sugen på hur länge som helst.

nu ska jag fortsätta att titta på GG. Vill tacka moster med familj än en gång för de fina presenterna!

                                                     XOXO / göteborgs hanna.


                                             


Kommentarer
Postat av: Moster

Det var så himla lite fina fina Hanna! Många kramar från oss!

2011-01-25 @ 01:54:09
Postat av: julia

åhhhh vad gulligt av moster med familj!!!

2011-01-25 @ 08:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0