The big TWO-ONE!

shit va tiden har gått fort! redan 21 bast. nu e man gammal. först hade jag ångest, men nu sen i efter hand känner jag att de va rätt skönt att få bli ett år äldre, de va liksom dags för de. (haha kom på nu i efterhand hur fel de där blev, självklart va de dags, de hade ju gått 365dagar sen sist..)

Även fast jag inte fick fira dagen med familjen på de gamla heliga sättet som man har gjort i 20år innan, så kände jag att de va en riktigt bra födelsedag ändå. Många fina hälsningar på facebook från vänner som man lärt känna genom tiden. inkrogen på mobilen blev snabbt full. det var väldigt roligt. fick ett och ett annat härligt samtal.
tyckte att de var rätt roligt att se vilka som kommer ihåg en och visar att dom bryr sig, vissa mer än andra...

Men emma kom in till mig när jag hade slutat, vi hämta pizza, åt min fantastiska glasstårta som jag hade köpt, för tårta måste man ju faktist äta på sin födelsedag. Emma sjöng för mig tillsammans med en fin liten dans. fick även paket av henne:)
Vi drack lite skumpa och sen så gick vi ut, hamnade på babar faktist, vi hade kul hela kvällen!

TACKAR ALLA FÖR ALL UPPVAKTNING FRÅN OLIKA HÅLLA I LANDET OCH NORGE!

Igår fick jag äntligen gå o se harry potter. Den var bra, precis som jag hade hoppats på att den skulle va.
gick och såg den me en kompis som jag inte träffat sen i sommras, Frida. så de va jätte kul att träffa henne igen. hon har även planer på att flytta hit, så de håller jag tummarna för:)

ikväll fick de en välförtjänt slappar kväll. men måste gå o handla nu, insåg nyss att jag inte hade nån frukost..

Massor med kramar från göteborgs hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0