Party Lördag!

Igår var de fredags myyys. Idag är det party lördag!

Dagen började med att mamma ringde och väckte mig från en otäck och flummig dröm, så fatta knappt vart jag var eller vem jag prata med när jag vakna. klockan var tolv. jag somna vid fem tiden igår.. enda sättet att få liv i mig va kaffe, och jag va lycklig över att jag hade köpt kaffe sist jag va o handla :)
Jag satte på mitt kaffe, plockade fram lite fukost. Häller sedan upp mitt kaffe, men upptäcker att de inte fanns nå kaffe i kaffekannan.. hmm.. på nått sätt så lyckas jag knuffa till bryggaren och de far ut kaffe+sump över hela spisen och diskbänken vart dränkt på 1 sekund! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Jag fick ett damp utbrott på mig själv och svär och klagar på hur förbaskat osmidig jag är!
samtidigt som jag torkar upp hela mitt kök så hinner jag lugna ner mig lite och sätter på nytt kaffe.
denna gång lyckades jag!
så en något kass start på dagen innan man har hunnit få i sig sitt morgon kaffe ;)

Nu väntar jag in emma bogren som ska komma, men bajs sj suger ju, så hon kommer inte förän om en timme (kan man ju hoppas på om inte sj bestämt sig för att strula lite mer..)
sen blir de party and party and party!

Massor med kramar från göteborgs hanna.

             

Kommentarer
Postat av: julia

är du julia-bulleribångs lillasyster eller vad ;) ???

2011-01-09 @ 15:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0