packa packa paaackaaaa!

Alltid lika svårt när man ska packa tycker jag. Jag tycker att de bara e svårt när man ska packa för en helg, nu ska jag ju va borta en hel vecka! Man måste ju ha med sig kontorskläder, och i och med att man sitter i kontorskläder hela dagarna så måste man ju ha med sig myskläder åxå! Nå lite snyggare till after worken på fredag.. och så måste man ju ha med sig nått ifall man gör nått som man inte har räknat med.. (hmm hur lät de där egentligen hahha)
och de dumma är ju att jag har två olika reseväskor. antigen så får jag försöka att trycka ner allt jag har i min week-end väska eller min jättejätte rese-flytt-väska som rymmer hela ens garderob typ :P vilken de blir är ännu oklart..

ska åxå ta i tu med att diska. mamma har alltid sagt till mig :" det är bra om man städar innen man åker iväg på något, för då är det så trevligt att komma hem till ett rent och frächt hem!"
så jag tänkte att man kanske skulle ta o prova på det:)
plus att när jag kommer hem på lördag eftermiddag så kommer jag att möta upp bella o anna som är här på besök, så då blir de ju raka vägen att umgås så mycke som möjligt me dom :)

Nej hanna, nu får du ta tag i dina saker så att du får det gjort innan du åker!

Massor med kramar från göteborgs hanna.

Kommentarer
Postat av: julia

älskar arr du citerar vår älskade mamma! Och visst f*n har hon rätt. O ja! Kan lova att när man närmar sig en viss ålder, så står man där, och pular och städar in i det sista för att det ska kännas fräscht att komma hem. Mmmmm... och nytvättade lakan måste det också vara. Men så är jag som jag är ;)



älskar dig. hoppas gävle blir baboomba-kul!

2011-01-17 @ 16:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0