Lång helg är bra gött!

Nu var de helg igen, va ledig igår åxå men var för lat för att orka skriva nått då. hela dagen var bara chill. låg på soffan o titta på film efter film. men jag gjorde faktist ett liten paus i film-maratonen som jag hade me att fräscha till lite inne i badrummet. jag har även kommi fram till att jag inte är nån städare, vilket inte var någon nyhet någon stans ;)
men då har jag kommit på ist att jag kan ta en sak i taget. ena dagen tar jag disken, andra dagen tvätten, ena dagen badrummet, andra dagen dammsuga. känns liksom inte lika jobbigt och mycke då :)
idag så skiner solen äntligen i götet igen efter en veckas snö oväder, så ska nog ta mig ut på en liten promenad idag, kanske hälsa på sälarna i slottskogen, va ju ett tag nu sen sist :)

Har blivit beroende av att lyssna på melissa horn.  ända sen jag kom hem från oslo så har jag lyssnat oavkortat på henne. jag som aldrig ens har lyssnat på en enda låt av henne tidigare så har jag helt plötsligt blivit helt uppe i henne. hennes röst är fantastik, hennes texter lika så!

imorgon så ska emma komma hit och hälsa på, vi ska fira mig då. eftersom att jag fyller ju år på tisdag. min första födelsedag som jag verkligen kommer att få fira på egen hand. känns liksom konstigt. sen jag flytta till götet så känns de som att inget är mer eller mindre viktigt på något sätt. jag fick till exempel inte julkänslor förän jag var hemma i huset där hela huset stod i ett jätte julmys!
det lär va lika på tisdag. det kommer bara att bli till ännu en vanlig dag. ingen speciell liksom. jag vet inte ens om jag kommer att komma tycka att de känns jobbigt. men jag tror att jag inte tänker tänka speciellt mycke på de för då kommer det bara att känns jobbigt att jag sitter själv på min födelsedag..
men som sagt så ska jag ju få fira min 21årsdag med min älsta och en bästa vän emma, så de är ju svårt att klaga på de ;)
kanske att man ska lyxa till d lite extra då me god dryck och mat :)

Massor med kramar från göteborgs hanna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0