Jag har varit på turné och kommit lite på sné!

Helgen började med att jag åkte raka vägen från jobbet till central stationen för att hoppa på bussen till Oslo. De rullade på bra, förutom att bussen va tvungen att stanna i en läskig tull, där dom gick igenom minsta lilla detalj som man hade med sig. Den söta krankhunden reagera på mitt insulin i min väska och fick lite små damp på mig, men de gick bra för mig som tur var :)

Kom till oslo straxt efter nio tiden, så vart de bara raka vägen hem till "bellen"  (bella+ellen=bellen) för tjejmys kväll. så det va en riktigt bra kväll. dagen efter tog vi en lååång sovmorgon, tog dagen lite som den kom. på eftermiddagen då bella hade slutat jobba tog vi oss ut en sväng för att jag skulle få se lite av oslo. riktigt myyyysigt med, rundturen avlutades med en latte på ett skönt hak.

sen var det hem och börja och att tagga för kvällen. bella hade egentligen bjudit med oss till en kompis till henne. men jag o ellen kände att vi inte orkade stressa iväg på nån fest så vi stannade hemma och drack lite vin med robert ist. (jo, de va ju så att dagen innan jag kom så hade ellen o dom vart ute och de vart tydligen lite vildt, så ellen hde stukat foten, så hon kunde inte göra så mycke) så vi hade inte så stor ork på att gå ut o dansa då om man säger som så :P
så vi 3 drog till ett annat skönt ölhak. ellens kille som då hade slutat kom o mötte upp oss då.
det blev en mycket mycket trevlig kväll!

saknar ellen redan..

MEN nu så sitter man på tåget på väg mot gävle (gefle) igen för att jobba me gävlrfolket. ska bli kul igen helt klart. för vi e ju alla KLAPPKASSA!! (världens bästa ord, klappkass!)

Ska bli kul och se vad denna vecka kommer att erbjuda, med tanke på att jag inte ens har varit hemma sedan i fredags morse så börjar man att bli lite små trött och slut som artist, men min lilla turné ullar vidare, the show must go on! hahah

Massor med kramar från Oslo/Gävle/Göteborgs Hanna.


 


Kommentarer
Postat av: Pappa

2011-02-02 @ 21:26:07
Postat av: emma

hahah älskar ditt namn sten sture den äldre ;)

2011-02-03 @ 23:59:04
URL: http://emmajb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0