Home is whenever I'm with you

sitter på tåget nu..

GEFLAR vilken vecka de har vart kan man säga, går dagen va ju skit kul, o geflefolket e ju de skönsat, funderar nnu på om dom slår göteborgarna.. har ju alltid sagt att göteborgare e så sköna som gillar att dricka bärs o tjööta. men geflefolket har ju helt klart den härligast dialekten så man myser bara av att höra dom tala och alla är ju bara för goa på sitt eget sätt :)

nu bär de av hem till götet.. lyssnar på låten Home om och om igen, känner att de e lite den känslan jag har nu förtiden. svårt att veta vart hemma är någon stans (gotland är ju alltid en klippa att luta sig mot ((RAUK hahah))
men känner ändå att jag kan inte sätta fingret längre på vart mitt hemma ligger längre, från att ståt still på ön i 20år av sitt liv så helt plötsligt så far jag rund om och kan inte hitta hem längre. då är jag glad att jag har mina fina vänner och familj som man kan komme hem till. för hemma för mig är när jag är med er!

Massor med kramar från göteborgs Hanna.


Kommentarer
Postat av: alla som vill ska få

å jag kommer att sakna dej med din galna kvinna ! :)

2011-01-23 @ 14:43:23
URL: http://maalin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0