Gävle here I come!


Imorgon så bär de av mot Gävle. ska bli mycket sprännande och intressant. det finns många duktiga säljare på de kontoret, så jag ska ta in allt dom säger och bli ännu bättre ;)
Hit tills så har jag fått väldigt bra känsla av gävle, har ju lärt känna en hel del goa gävle-bor under min tid här i götet, dock så bor de flesta av dem i oslo.. men de e fina människor :)

resan dit tar ca 5-6timmar, så lämnar jag götet vid 17.00 o är framme vid 23 nångång..ska bli rätt nice att få komma ifrån en vecka o bo på hotell, me hotellfrukost!

Tänkte att jag skulle dela med mig av en av mina favvo "freeka-loss-till-låt" för man kan bara inte sitta still när man hör den!

Massor med kramar från göteborgs hanna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0