Fredagsmyyyys

Nu är det dags för fredags mys!

Måste erkänna ensak, och de är att jag tycker faktist själv att jag många gånger är bra på att ha fredagsmys.
Fredags mys behöver inte betyda att man ska fixa värsta brakmiddagen eller dra sig ut på värsta utgången.
Fredagsmys är något som man känner att man gör som man gillar, och helt plötsligt så han man fredagsmys ;)
Till exempel som förra fredagen så fira jag nyår på min fredag, det var fredagsmys på hög nivå ;) hahahah.
Ikväll så vart de att åka till älskade ica focus och se va dom hade att erbjuda en tös som mig denna fantastiska fredag. Tapas!
Svarta oliver, soltorkade tomater, rökt kalkon, champinjoner, och pepsi max till de. MUMMA.
Och för ovanlighetens skull så köpte jag mig lite lösgodis åxå, mem bara lite, lösgodis e ju så förbaskat dyrt i denna stad! Fast då köper man ifs lagom mycke :)
till detta avnjuter jag med min playlist som jag har gjort idag på spottan :)
MYSPYS!

Massor med kramar från göteborgs hanna.

Kommentarer
Postat av: julia

så spottan funkade till slut äntligen??? HURRA!!!



2011-01-09 @ 15:34:00
Postat av: Anonym

heheh nee, hade bara ett sånt där på prov som gällde i 20timmar. men tänkte att jag ska köpa ett. kostar ju bara 49spänn för en månad :)

2011-01-10 @ 10:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0