Effektiv kväll

Slöt jobbet som vanligt vid 17.00. jag visste att min kylskåp var så gott som tomt, så där med visste jag ju åxå att jag måstee åka o handla. men jag visste även att lägenheten inte glänste där hemma direkt, så vad skulle det bli av denna kväll, införskaffa sig föda eller rya upp i lyan.. Nej det fick bära hem mot lyan o rya. Och jag kom så bra in i de, har ju vart så trött de senaste kvällarna pga förkylning och sömnbrist från helgens bravader. så när jag väl kom igång så var de så skönt att få lite ordning o reda, packa upp mina väskor, diska små fixa me lite allt möjligt typ. men lägenheten känns fortfarande så kal.. vill ha en massa saker som kan göra att man få lite mer mys-stämning över den. typ lite tavlor, ljus och annat som får de hemtrevligt :)
och efter allt de så kom jag på då jag hör min mage kurra högt i takt med melissa horn att jag inte hade ätit än.. så de vart att koka ihop lite pasta.
men jag kände att de fanns faktist lite energi kvar efter de, så jag gav mig ut i snöyret och åkte till min favvo ica focus och mysa rynt där ett tag:) hittade även värmeljus som jag nu har spridit ut över halva lägenheten i alla hörn. de gjorde rätt stor skilland faktist:)
och nu så känner jag mig rätt så nöjd me mig själv faktist. nu blir de att luta sig tillbaka i soffan och kolla på lite SATC.
Massor med kramar från göteborgs hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0