Your drug is all I need


Hade sagt till mig själv att jag aldrig skulle falla dit igen, aldrig mera prova detta... Men man ska ju faktist aldrig säga aldrig!

Testade de för första gången för 4år sedan fakstist. Fick blodad tand för det, och sen var jag fast!
De är ju svårt att sluta när man väl har testat. Man vill bara ha mer, mer, MER!
vissa perioder var lättare att va utan det, andra stunden kändes de nästan svårt att andas om man inte fick de just i de tillfället man bara ville ha de.
Men för ganska exakt 2år sedan så bestämde jag mig för att sluta. det var i helt rätt tid. klarade mig utan det riktigt bra. Man var ju nära att falla dit igen lite då och då, men vi har ju alla en svag punkt. Min var denna drog.

Men nu har jag levt starkt och utan det länge, har varit fri från det, och de har gått hur bra som helst.

Men jag tror att jag har fallit dit igen, de var på nyår som jag testade de igen, mest för skoj skull, de var ju nyår trots allt ;)
Och sedan nyår så har jag inte kunnat sluta, längtan efter de bara växer och växer. Jag har trillat dit igen helt enkelt.. Men de är ju bara mänskilt, för vem har inte testat på de någon gång, vet att de är många runt om kring mig som måste ha dagligt intag av denna så kallade drog. Min mamma, min pappa, min syster, min släkt. Men de är inget som förs vidare bara i min släkt, utan mina vänner, flera av dom tar in en daglig dos.

Jag har helt enkelt fallit dit igen, och jag är nu redo för att våga.

Jag kommer, jag kommer, jag kommer baby jag tror att jag är..

I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller...


Massor med kramar från göteborgs hanna.


Kommentarer
Postat av: Julia

om vi inte tillåter oss att falla så gör vi det inte...och vill vi falla, ja då faller vi. Tyngdlagens skönhet. *det är så logiskt. love!

2011-02-28 @ 10:04:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0