Vakna med ett leende på läpparna


Jaa de va precis vad jag gjorde idag. Vilken underbar känsla de är att få vakna med ett leende på läpparna!
Det var en del pusselbitar som föll på sin rätta plats igår.

Och idag så trilla små lätta solstrålar och fyllde mitt rum när jag vaknade. Och Ikväll så kommer emma in till mig och kanske hennes kompis micki hakar på. Time to shake som ass!

så blir de av att städa denna skabbiga lägenhet, pyssla och fixa så att man kan våga ta hit lite folk ikväll.

I gotta feeling!




Massor med karmar från göteborgs hanna.

Kommentarer
Postat av: emma

hehe ja vet att du gillar små 93:0r så blir perfa ;)

haha vet inte, en heeel månad kvar ju ;)



ja glöm inte dem nu hehe ;D

2011-02-07 @ 15:13:18
URL: http://emmajb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0