Can we change our destiny?

De är faktist bara en själv som kan bestämma vart i livet man vill komma, vad man vill göra och fram för allt vem man vill vara.. och funkar inte de man gör i nu tiden ska man ändra så att de blir bättre i framtiden.
framtiden kan ju vara allt från imorgon tills många år fram över.

Jag har själv kännt att jag inte längre mår bra av att leva som jag gör nu. Just nu har jag 2/3 delar av de man söker i livet och de man vill. Har ett hyfsat bra jobb, men schysta kollegor. Em bra lägenhet med mycket bra läge. Men de är en sak som saknas, nått som börjar att äta upp mig mer o mer innifrån..

Har ju bott här nu i närmare 5månader, och dom enda som jag känner är dom som jag jobbar med. Och emma flyttar ju snart till DC i usa så då kan jag inte umgås me henne nå mer sen heller. Men så har jag ju mina vänner som bor i oslo, som jag mer än gärna häslar på så ofta jag kan!
Så de har liksom börjat att kännas jobbigt att bara vara här "hemma" i lägenheten som jag inte alls känner mig speciellt hemma i längre.. de känns mer som en mellan landning typ..
från början så var ju planen hela tiden att jag skulle flytta till oslo, men så har jag ju haft en liten förälskelse i göteborg, så då blev de så, vilket jag inte ångrar nån stans att jag flytta hit!
Men känner nu att de kanske är dags för nästa move nu, och att de är kanske oslo som gäller nu egentligen:)

För som sagt så väljer man själv hur man vill leva sitt liv, och jag väljer att inte leva mer i min ensamhet.
Så nu är det dags för en förändring!

Massor med kramar från göteborgs hanna.

Kommentarer
Postat av: Julia

I'm Captain of my own soul.



Dom orden ska du alltid bära med dig i hjärtat.

älskar dig.

2011-02-24 @ 08:18:13
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0