Blogga?

Ibland kan man ju fundera på varför jag har en blogg. Ena stunden så kan jagh blogga på hur mycke som helst, och ibland blir de som de har vart nu. En slö/död vecka utan bloggeri... Men varför skriva om nått som inte ens är intressant hahah..

Denna vecka har bara gått ut på jobb jobb jobb.. vilket inte är så jätte spännande att komma hem o skriva om "att idag har jag ringt denna, eller denna eller den där.."

Men i fredags så avslöt vi veckan på jobbet med after work, va riktigt trevlig, dom hade laddat upp me en massa gott så de va riktigt kul. Vi rundade av de hela o drog till andra lång av alla ställen och va på nån krog som heter stars and stripes. Men jag va rätt trött efter veckan så jag slängde in handuken ganska så tidigt o va hemma redan vid 01.00.

Lördagen gick åt till att bara vara hemma och mysa, halvsova på soffan, titta på tv och bara ta de lugnt.

De är väldigt fint väder ute idag, så hade tänkt att gå ut o gå en promenad eller nått. men de stör mig för att jag har glömt mina hörlurar på jobbet, o jag vill ju ha musik när jag ska ut o gå.. men hade ju vart gött o komma ut o röra sig lite faktist:)

Nej nu ska jag sluta o flumma mig här och göra något vettigt, kanske diska lite o plocka lite:)

Massor med kramar från göteborgs hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0