26 Februari


Veronica maggios nya låt : jag kommer! spelas på repeat här hemma hos mig denna lördag. Va uppe i ganska så bra tid. fast å andra sidan så släpa jag mig från sängen till soffan och tog med mig kuddarna och täcket, så kunde väl inte direkt säga att jag ahde gått upp ändå haha.. efter lite frukost så fick ajg sakta men säkert lite ordning på mig. Tog mig ner till systemet för att bunkra upp inför kvällens bravader. Fanny och hennes tjejkompisar ska komma hem till mig ikväll, så ska vi ha lite tjejkväll här och sen blire utgång ;)

Nu sitter jag mest här och dricker cappuccino och slöar lite till framför tvn innan jag orkar ta tag i städning innan brudarna kommer, har ju ändå några timmar på mig faktist..

hihih nu har jag mycket kul framför mig!
nästa helg så ska jag åka till varberg för att gå på födelsedags/avskedfest för emma, så får passa på att ses så mycke vi kan då:)

helgen efter de så bär de av till oslo igen för att fira ellens födelsedag och hälsa på mina små godingar där:)

och nånstans emellan de, eller efter så ska jag få åka till gävle och jobba igen, vilket alltid är lika kul!

Massor med kramar från göteborgs hanna.


Kommentarer
Postat av: Julia

du är så jäkla snygg, min snygga syster ;)

2011-02-28 @ 10:02:20
URL: http://[email protected]
Postat av: emma

ja as bra ;D snart helg!!! paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarty!!!!!!!!!!!

2011-03-01 @ 09:54:19
URL: http://emmajb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0