Nyårslöften

jag brukar ändå kunna vara rätt flink på att hitta på nyårslöften.. men är ju tvyärr ingen hejdare på att hålla dom..

så nu skriver jag upp mina nyårslöften här så att alla kan se vad jag ska försöka att åstakomma detta år.

1. De gamla vanliga, SLUTA OCH BITA PÅ NAGLARNA! De är inte bara fult, utan äckligt att möta nån som har fingrar som ser ut som att dom har åkt in i en träflis eller nått. inte okej!

2. Bli mycke bättre på att TA HAND OM MIN DIABETES! För de första så är det ju faktist mitt liv som jag reskerar om jag inte skärper till mig och blir bättre på de. och för det andra så kommer jag ju att må mycke bättre, både fysiskt och psykiskt.

3. LÄRA MIG ATT STICKA! Jag har kommit på de att jag vill lära mig att sticka. tror att de kan vara en bra avkoppling för mig, och förhoppningsvis så kanske att man kan få ut nått fint av de som man kan använda.

4. LAGA MATLÅDOR!  de blir ju så otroligt mycke pengar man bara slänger i väg på lunch bara för att man är lat och inte fixar de dagen innan. plus att de är nyttigare.

5. HÅLLA MINA NYÅRSLÖFTEN!!! för varför är de annars någon vits med att ha nyårslöften om man inte ens tänker hålla dom ;)


2012 är välkommen för mig, jag är redo att bemöta de nya året.

Massor med kramar från oslo hanna.

Kommentarer
Postat av: Lill kusse

Kloka nyårslöften! :)

2012-01-22 @ 10:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0