Grannar grannar shit va jag blir förbannad att dom lever rakt upp på mig

japp, jag har ett gäng party svenskar som bor över mig. dom gillar att festa alltid. spela hög dunka dunka musik in på små timmarna, som gör att man ligger o vrider sig bitter i sängen. men i natt så började tjejen o killen o bråka, dom har hållit på i över 1timme nu. dom skriker, gråter o smäller i varenda dörr dom kan hitta.

de jag har förstått så handlar de hela om at tjejen har vart otrogen, killen står o skriker så att jag hör gott o väl :" FY FA-AN VA DU ÄR ÄCKLIG. FY FAAAAAN FY FAAAAA-AAAAAAAAAAAAAAAAAAN!"
om och om igen, tjej skriker tillbaka att han e dum i huvet o gråter floder. men en stund vart jag riktigt rädd, han skrek att han skulle fa-an ta o döda henne. de blulrade till där uppe o han skrek o hon skrek o sen vart de tyst en lång stund. så jag va nära att ringa politi.. men nu gråter dom o skriker dom igen, så de måste iaf va ett tecken på att hon lever. men frågan jag ställer mig fortfarande borde jag ringa politi?
och hoppas på att alla andra grannar hör (vilket dom antagligen gjort/gör) så att människorna över oss kan bli utslängda nån gång. för de här börjar att bli väldigt tröttsamt!

( bara nu under tiden som jag skrev inlägget så han skrikit FA-AN ca 45ggr...)

som sagt, tröttsamt, speciellt den här tiden på dygnet...

jag hoppas att dom lugnar ner sig snart så att jag kan få lite lugn och ro här nere med mitt gossip girl o få sova lite.

massor med kramar från oslo hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0