Finns det hopp så finns det liv!

hmm.. kanske man säger att så lämgde de finns liv så finns de hopp!

hmm igen.. eller säger man ens så i hel tat?? jaja, jag säger så nu :)

fick nyss ett glatt samtal från min mammut och pappilur om att dom kanske/förhoppningsvis kommer och hälsar på mig nästa år. måste ju skriva nästa år eftersom att de bara är knappt en månad kvar på detta år. men men. tanken är att dom kanske/förhoppningsvis kommer hit i början på januari och hälsar på mig. mamma, pappa och lillebror!
jag blev såå glad över att få höra de att jag kasta mig över datorn för att leta hotell som dom kunde bo på. willebror kommer att få bo hos mig. skulle vart såå kosligt att få hit dom. Visa upp hemma på gatan i stad.

måste redan börja att planera i fall om att dom kommer vad jag ska visa dom, so littel time so much to do!
karl johan, frognerparken, akerbrygge, slottet, bogstaveien i majorstue, mysa runt oss, gå långa och mindre promenader. gå på mysiga fik, kanske shoppa lite me mamma. who knowes. men nu blire till att planera för fulla muggar. julen känns redan som bortglömd. den bästa julklappen och födelsedagspresent jag kan få är bara att dom kommer hit. min älskade mamma. min älskade pappa. och min älskade lillebror wille!

hmm tror nog att jag redan måste börja att städa här hemma, varenda litet hörn måste glänsa så att jag stolt kan få visa upp mitt lilla hem jag har här ( okej lilla och lilla, ca 70kmv höhö) som ni förstår så bör jag nog börja städa redan nu..

åhh tänk om en månad kanske jag sitter me lillebror i famnen och myser me mina päron här i oslo! hihii

tycker även att de är rätt morsomt att mamma som är så berest, vart världen runt, men aldrig vart i oslo, har hon ännu ett land att kryssa av på sin världskarta.

                             

                                                  Massor med kramar från oslo hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0