Det sjungs en sång inatt om ljus i vintertid

Sims a la bim så förvandlades jag till 15år igen!

igår va jag¨på stan med ellen o anna för att hjälpa anna att köpa julklappar till alla hennes syskon. satt o försökte komma på va dom skulle kunna önska sig. så sa hon att hon hade en syster som va typ 15. o vi satt o diskutera va man önskade sig då. jag kom ihåg hur mycke jag tyckte om the sims då. och att jag önska mig ett nytt sims spel varje jul runt dom åren.
kom fram till att de va ett bra spel för tidsfördriv. sen en stund senare så gick vi förbi en spelbutik inne i oslo city där dom hade tilbud på the sims 3. så jag köpte de, tänkte att de kanske kunde va ett bra sätt att fördriva min ensam jul iår. tyckte att de va lite skämmigt att köpa ett barnspel i närmare 22års åldern. men när jag kom hem från stan så installera jag de. tänkte att jag bara skulle pröva de o så om de verkligen va så kul som jag kommer ihåg. tydligen så tyckte jag de. började spela de kl21.00 efter en stund kolla jag på klockan o från ingen stans så va den helt plötsligt 01.00! såå jaa, de kommer va ett bra tidsfördriv för mig i jul :P

nej, nu måste jag göra mig klar inför jobb. Ha en fin dag allihopa.

massor med kramar från (15åriga) oslo hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0