Resten av ditt liv

mycke på jobbet nu hela tiden. Inese ramla ihop förra veckan på jobbet. och nu så ligger hon på sjukhus och ingen vet exakt va de e för fel på henne. Och är de så att bara en blir sjuk på jobbet så får vi andra typ jobba ihjäl oss. Så fritid, va är det?
sån sens i fredgas så har jag bara jobbat kväll/natt. ( var ifs ledig i måndags) men nu är de kväll o natt som gäller. och det betyder att jag har inget normalt liv överhuvudtaget. somna vid 6imorse o sen vakna jag vid 15.00 idag. så nu har jag tryckt i mig en macka o 4vindruvor. nu så ska jag bara sminka o klä på mig o börja om min dag (kväll-natt) från början. så nu blir de bara 3 kvällars jobb sen är jag äntligen ledig på en lördag! har haft 3lediga lördagar sen jag börja på amfi den här sommaren. och då ville jag kunna passa på o hitta på nå kul me mina kompisar som i stort sätt alltid är lediga på lördagar, iaf alla lördagskvällar. o sen alla söndagar åxå. Och då ville dom att jag skulle jobba lördag kväll. men  jag satt ner foten den här gången. jag kan ju liksom inte alltid ta på mig alla extra pass bara för att vi är för få på jobbet o norrmän är lata och inte orkar jobba mer än de dom måste.. så nej, på  lördag SKA jag vara ledig och få festa lite me mina vänner :)

nej nu börjar tiden bli kort, måste fixa till mig så att jag kan dra "tillbaka" till amfi igen för att kränga lite öl!

Så ska jag slänga i mig en hazelnut latte så att jag kan vakna till liv o bli lite taggad.

Massor med kramar från Oslo Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0