Never stop dreaming

åh gud, har vart uppe o igång sen 05.30 imorse.. o har jobbat idag i över 10 timmar, så borde vart deckad för länge sen. men har vart för speeedad i huvudet sen jag kom hem. o nu siiter jag o lyssnar på gamla danslåtar. o ajg blir så pepp på att börja dansa igen. bara få låta kroppen göra sitt o bli ett musiken! för de finns ju ingen bättre känsla än de. måste hittat nån form av danskurs till hösten så att jag kan få känna den underbara känslan igen. de rycker ju i hela mig så fort jag hör musik. . I. NEED. TO. DANCE !

Kommentarer
Postat av: emma

känner också så haha, får hitta någon danskurs här alltså :D

2011-08-04 @ 17:19:43
URL: http://emmajb.blogg.se/
Postat av: Me my self and i

jaa, asså jag har försökt o hitta danskurser här.. men de verkar bara som om att man måste dansa i kungliga operan för att kunna få dansa :P

2011-08-05 @ 23:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0