The end is not near, it's here!

Jaha.. Nu börjar jag o göteborg att sjunga på vår sista refräng.

Denna helg kommer att vara en lugn och stillsam helg, vilket ändå känns skönt. Ska bara vara hemma o städa o pyssla. för på torsdag vid 11 så går flyget hem till öjn.
när jag tänker på de att jag ska åka hem till gotland nån vecka så känns de nästan overkligt faktist. va så länge sen jag va där nu, hela 4månader!

Så då blir de hem o fira påsk med familjen, träffa lite vänner (dom få som ännu bor på öjn)

Men allt med Oslo flytten känns bara så rätt, inte trodde jag att jag skulle gilla oslo så mycke som jag gör. Kan nog ha nått me att göra att jag har fått så många härliga vänner där, och oslo och götet är ju ganska lika, ligger sådär mysigt vid kusten och samma typ av stad. en liten storstad typ:)

Men bästa av allt som finns där är alla underbara människor som jag har lärt känna! Ellen och jag har bara kommit varandra närmare, min fina bästa vän ellen! och sen allt annat gävlefolk.
och gävle har ju en av dom skönaste dialekterna man kan ha, o nu ska jag ju till o me flytta ihop me en gävlebo och dela lägenhet, som pratar väldigt mycke gävlemål, så kommer att få höra väldigt mycke av de nu :P

Jag vet att jag har vart väldigt ledsen och känt mig ensam och allmänt nere på senaste tiden. men nu är de redan som bortblåst, vinden har vänt liksom. Ska som sagt få komma hem till min älskade familj, och sen få en helt fantastisk sommar i oslo!

Men en sak är jag glad över, även fast de har vart tufft så har allt de här gjort mig ännu starkare, och jag har fått ett tjockt lager med skinn på näsan. Jag står upp för min egen åsikt och är inte rädd för att utmana ödet. men samtidigt så har jag lärt mig en hel del läxor, som tex att inte göra något allt för förbi hastat, för de kommer bara tillbaka o biter en i rumpan sen..

Massor med kramar från göteborgs hanna.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-20 @ 10:53:02
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0