Ska de bli en fejnar dag?

Det ger ingen sum kan se...


Har vart en usel bloggare sen jag kom hem till öjn. De är liksom som om allt står stilla här. Ingen stress, ingen ting. Fast det är ju just de som är charmen med gotland. De där lugnet som inte går att finna någon annan stans i landet.
Den här veckan har vart lika så, lugn. Jag har vart och klippt mig och vart på lassis, måste väl ha vart de två stora händelseerna som jag har vart med om haha. Jo, va ju faktist på maxi med syrran o hälsade på Sven-Ove. Han var sig lik, förutom de att han måste ha fått en nya arbetsuppgift, han har utvecklats! Han stod vid scannerna och hjälpte kunderna som ville ha hjälp med det. Förutom de var han sig lik:)

Sålde ju bilen precis innan jag kom hem, så måste ta mig överallt på cykeln. vilket jag INTE gillar, hatar ju att cykla! finns verklingen inget värre fordon än cykeln. den e bara slitsam och jobbig. men när jag har cyklat ner till lassis så förbluffas jag över vackra Visby, ringmuren som ligger där stilla och myser, solen som lyser upp hela stan i en vårig och härlig känsla, och bakom så ligger havet och vakar försiktigt. det är nått man inte kan ta ifrån gotland, hur vackert de verkligen är!

Tråkiga men vackra gotland!



Massor med kramar från Gotlands Hanna.

Kommentarer
Postat av: Alma

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-13 @ 21:05:17
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0