Moving on


Helgen i oslo vart allt från mysig till en hel del dramatik. Kom som vanligt i fredagskväll, va jätte mysigt för alla var lediga den kvällen, så jag ellen, joel o robert såg på film o åt en massa popcorn. satt uppe o snacka om allt o ingenting.
Dagen efter tog vi en ordentlig sovmorgon, o sakta men säkert så börja vi att vakna till liv. så då begav jag o ellen oss till stället där den där killen hade dött så att vi kunde lämna blommor. tog dock ett tag innan vi hitta rätt.
Efter de så gick vi en sväng på stan (inte för att nån av oss hade egentligen råd att köpa nått, men alltid kul att kolla ändå) men mitt i vimlet så va de nån som snodde min älskade mobil! vi gjorde allt vi kunde men fick inte tag på den :( så vi vart lite deppiga över de.. så vi gick hem o såg på lite gossip girl o drack lite vin, efter ett tag då vi lyssnat på en massa bra pepp musik o fått i oss nått glas så vart vi på lite bättre humör.
sen bar de av en tjej som heter cornelia som hade värsta festen. va hur mycke folk som helst! så jag o ellen gick hem rätt tidigt, men nån hade gått iväg me min ena sko, så jag fick gå hem i den andar 2 storlkarna förstora skon på ena foten..
Dagen efter så slappa vi bara, kolla lite mer film. Sen när de va dags för mig att beje mig hem så upptäcker jag att den andra skon som jag hade fått tagit på mig för att kunna gå hem kvällen innan inte ens va samma sko som jag trodde att de va kvällen innan (asså att de va båda va lika bara de att ena va 39 o den andra 41) men nej, de va ju en helt annan sko! såg ut som en liten tattarunge när jag gick till bussen, eller jag kände mig som de iaf hahah.

Och idag på jobbet var de segt. Sa också upp mig idag iaf. Ett steg närmare hem och bort från götet. kändes konstigt. men jag vet ju att de e de rätta draget i rätt riktning.

Så nu vet alla att jag är mobillös, o att de enda sättet som går att nå mig på är genom datorn...

Massor med kramar från göteborgs hanna.

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej på dig. jag har i kväll postat min gamla mob, skall vara i din låda torsdag enl postens rutiner. är det någe strul om telefonen får du försöka att höra av dig. kram korven. pappa.mamma. Wille..

2011-04-05 @ 22:31:36
Postat av: pappa

Hej du hoppas att allt är bra, du kan väl höra av dig så att vi vet om det är okay.

Nu vet jag varför det tar sådan tid att skicka brev och likvärdiga saker till dig DU har gett oss fel postnr det skall vara 411 29 inte 611 29. Hör av dig genom denna blogg. kram korven..

2011-04-09 @ 09:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0