Min enda kommunikation till världen just nu..

..är genom facebook och denna lilla tramsiga blogg.

Hej alla där ute!

Dom första dagarna utan min mobil var katastrof, kände mig nästan naken, ensam. Men bara efter ett par dar så hade jag vant mig väldigt snabbt. Men mamma o pappa skicka nu iaf pappas gamla mobil till mig, så nu måste jag bara skaffa ett sim-kort åxå så att jag kan använda mig av telefonen :P

Helgen i Oslo var jätte bra, va så mysigt att få vara me ellen o felicia som på den gamla goda tiden. bara att få vara, inga krav, bara att vara. vilket var väldigt skönt o behövligt. Vi grillade uppe på annas takterass med utsikt över hela oslo. va super trevligt!
Söndagen var åxå helt fantastisk, var typ försommarvärme! man gick i bara tröja utan att frysa eller nått, helt underbart var de.. men efter ett par timmar var det dags att bege sig hemåt. men för första gången så åkte jag inte hem med gråten i halsen, för jag visste innerst inne att om en vecka så flyttar jag från götet, och hem till gotland för att få träffa mina nära o kära, o nästa gång som jag kommer till oslo så åker jag för att stanna där. behöver inte att behöva känna söndagsångets och tidspress. jag kommer att få stanna kvar där då!
De e ju så rolig för att jag får en sån otrolig harmoni i hela kroppen när jag är där, kommer in i ett sånt lugn. till o me så pass mycke att de syns utåt på mig att dom andra runt omkring mig kan se de på mig. så de känns bara så rätt att flytta dit, de kommer verkligen att bli sååå bra:)

Men om en vecka så bär de hem till öjn igen. ska bli härligt att få se den fina våren slå ut o växa sig över vackra gotland.

De är som dom sjunger i den där gamla sommar dängan " De är nu de händer, de är nu de vänder, för här kommer sommaren och får liv igen, den dyker upp som en gamal vän, här kommer sommaren!"

Massor med kramar från göteborgs hanna.

Kommentarer
Postat av: emma

vad härligt gummen, miss you <3

2011-04-12 @ 22:04:18
URL: http://emmajb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0