Massor med kramar från Göteborgs Hanna

Sista inlägget från göteborg nu..

De har både varit bra och dåligt med göteborg känner jag, mycke som jag har uppnått som jag inte trodde att jag slulle uppnå. och en massa saker som jag verkligen inte har uppnåt. Jag ville ju verkligen slå igenom här i götet, lyckas o komma långt, hitta en karriär som jag skulle bli bäst på, tjäna en massa cash o träffa en massa nya vänner. Men så vart de inte riktigt.. har knappt lär kännan nån alls här, har inte tjänat en massa cash..
Men har gjort mig själv så mycke starkare genom att leva helt o hållet på egen hand. Vilket man ska vara tacksam för antar jag.
Men om de inte vore för att jag flytta hit o första hand så hade jag antagligen inte åkt på nyårs fest i oslo, och då hade jag inte träffat alla härliga människor där, och då skulle jag antagligen inte heller flytta dit nu. jag har ifs pratat om att flytta till oslo sen jag typ tog studenten, men de har bara skjutits upp, o upp o upp. men nu blir de äntligen av!

men först blir de hem till min vackra kallstens ö.
imorrn förmiddag går flyget hem, känns jätte konstigt att städa ur lägenheten o aldrig återvända. jag har hela tiden efter ha haft en bra helg eller liknande fått återvända hem till ensamheten här i min lägenhet. men nu är den tiden över o de är dags för att inta en nya era!

                Så för sista gången hälsar jag med kramar från GÖTEBORGS HANNA!


      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0