Gotland

Tillbaka hemma på öjn nu.

Kan inte riktigt fatta att jag har lämnat götet nu. kommer liksom inte att bara vara här ett par dar o sen återvända till götet som jag gjorde i julas. men nu blir jag kvar här, ett tag iaf, hur länge de blir är inte riktigt bestämt än..

Har åxå bara hunnit träffa pappa o wille-bror än, så de ska bli mysigt att få träffa dom andra igen :)

Men helt ärligt, så när jag flög in över visby så kände jag att de inte var de rätta för mig. jag behöver nått större och mer än gotland.. så de ska bli bara mysigt att ta in de lilla lugna o vackra som gotland har att erbjuda nu, men sen bär de vidare för mig iaf:)

Massor med kramar från gotlands hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0